1402-01-23 02:56
509
0
84438
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان:

روز «قدس» نمایش نفرت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز «قدس» نمایش نفرت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی در مراسم احیای بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت مولای متقیان امام علی (ع) در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان با اشاره به اینکه مقاومت مردم فلسطین؛ قدس شریف را به آزادی نزدیک کرده است، اظهار کرد: مردم گلستان همانند گذشته با حضور حماسی خود در روز جهانی قدس پاسخ کوبنده به رژیم غاصب و کودک‌کشی‌ اسرائیل خواهند داد.

وی با بیان اینکه لیالی قدر روز تعیین سرنوشت است، گفت: تقدیر مومنین در شب‌های قدر تعیین می‌شود و سرنوشت یکسال انسان مومن و موحد مشخص می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اهمیت لیالی قدر بیان کرد: خداوند در این شبها قرآن کریم را نازل کرده تا ما به وسیله این کتاب الهی و با انجام عمل صالح هدایت شویم تا سعادت دنیا و آخرت را برای خودمان رقم بزنیم.

ایمانی گفت: عمل صالح موجب می‌شود انسان از طرف خداوند به اجر کبیری دست یابد ما باید قرآن را یاد بگیریم و مفاهیم آن را با دقت مطالعه کنیم زیرا فواید آن هم در این دنیا و هم در آخرت نصیب ما خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تلاوت بالاتر از قرائت قرآن کریم است، گفت: باید به مفاهیم و مضمون قرآن پی ببریم و در زندگی خودمان به کار ببندیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: احترام کردن به قرآن یعنی اینکه به قرآن عمل کنیم نه اینکه فقط آن را کنار طاغچه اتاقمان بگذاریم یا فقط در شب‌های احیا آن را همراه داشته باشیم بلکه قرآن کریم همواره و هرلحظه باید در زندگیمان قرار بگیرد.

ایمانی افزود: قرآن آنقدر عظمت دارد که امام باقر(ع) می‌فرمایند «قرآن را فرا بگیر چراکه قرآن در روز قیامت حاضر می‌شود».

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.